fredag 31 januari 2014

ok ett nytt försök igen då...

"Är de små
så får man två!" 

Lååååååångt, längre, läääääääängst blir det mellan inläggen på denna bort-glömda/ bort-valda lilla sida....

Men sidan behöver icket känna sig ensam om att prioriteras bort. Nä den har många bort- valda kompisar att hänga med nuförtiden te x motionen. Sedan jag hade twar har jag liksom inte hittat tillbaka till glädjen i motionerandet. Visst när det plötsligt dykt upp en afton utan förkylning har jag tagit en prommis och sedan kastat mig ned på golvet o sprattlat litegrann för att återfå diverse muskulatur på min halvdöa kropp. 
Där å då har det känts som att the old me är tillbaka men efter ett par dagar är man nere i förkylningsträsket igen å blir helt slut bara man tittar ut på alla löpare i sina bästa trikåer å andningsmasker!

Men nu, när denna fyrahundrafjärde förkylning lägger sig då jäklar...

Inga kommentarer: